czwartek, 17 listopada 2011

dobry czwartek

szybki, a za razem długi .. może tego było mi trzeba na dzień przed wyjazdem? nie wiem, kiedyś się okaże. 
czuję się świetnie w porównaniu do tego co działo się ze mną tydzień temu(zdaje mi się,jak by było to rok temu hłehłe xd ) i mam nadzieję, że tak już będzie jak najdłużej.
jutro spieprzam KIERUNEK=Szklarska Poręba do 26 listopada, więc dość długo.. będę miała wiele czasu na pomyślenie, naukę i przede wszystkim trening ;) "nie ma tego złego,co by na dobre nie wyszło!" 
piąteczka i 3majcie się.

postaram się tutaj regularnie dodawać wpisy bo laptop będzie mi towarzyszył cały czas :) siemka!

jeśli macie jakieś pytania,prośby etc to odsyłam Was w poniższy link :
http://odpowie.pl/profil-barbadosss  lub po prostu wiadomość PRIV :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz