poniedziałek, 28 listopada 2011

początki, a za razem końce

    znów witam  wśród tej szarej normalności, muszę tutaj coś pozmieniać-jedno,drugie,trzecie i tak potem się potoczy :) mimo,tego że jest w porządku czuję się jakbym od dawna stała w miejscu, a czas tak tylko uciekał.. szybko, a za razem wolno..tak nie może być więc póki nie jest za późno biorę się za szlifowanie tych ubytków. 

po obozie muszę stwierdzić, że był to okres, jakiego jeszcze nigdy nie przepracowałam-mega, mega ciężki i solidnie wykonana praca..jestem z siebie dumna :) 
mam nadzieję,że forma przyjdzie, power będzie i to wszystko styknie już na hali w styczniu.. chciałabym tam wykręcić porządne życiówy przy okazji walnąć na lajcie rekordy klubu ;) na chwilę obecną nie mówię ile one wynoszą, bo są dość zajebiste..a nie wiem co sobie ktoś może pomyśleć o moim ambicjach.
przyszły sezon szykuje się dość owocnie, ale nie wiem co z tego wyjdzie.. jedno jest pewne na 99999999%,że MUSZĘ CIĘŻKO PRACOWAĆ NA WŁASNE SUKCESY :) bo nikt nie wykorzysta mojego potencjału, tylko JA - sama.

szkoła
nie narzekam,bo stwierdzicie że jestem niezłą pracoholiczką.. oceny są dobre, mimo tych zaległości ;) wszystko nadrobię w ciągu najbliższych dwóch tygodni, a potem będzie już z górki.. święta,sylwek i tam już poleci..

dzisiejszy trening też był wykonany w dobrym stylu-siłka i sprawdziany z wyciskania, ŁOHOHO.

jeśli macie jakieś pytania,prośby etc to ZAPRASZAM SERDECZNIE tutaj: 
http://odpowie.pl/profil-barbadosss  lub po prostu wiadomość PRIV :)

9 komentarzy:

  1. zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)

    mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, trenuje :)
    Widzę, że też dzielisz tę pasję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak tam z osiągami stoisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No już też zawodowo :) Też chcę się wbić na MP na 5km :) Trenowałem w SKLA Sopot, a teraz w KKB Starogard. Po liceum będę się starał oczywiście na AWF pójść i tam dalej się rozwijać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście. Siłownia musi być :)
    Trenujemy cały rok. Na hali robimy sprawność, nie czasówki. Nie mamy krytej u siebie :/
    Większość z nas to średnio i długodystansowcy, więc nie potrzebujemy krytej hali :) Hartujemy się na dworze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No musi być ! Inaczej się tutaj nie pokazuj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w sobotę mam czasówkę na crossie 2.5km :) A w następną start 5km :) Na ile biegniesz w sobotę?

    OdpowiedzUsuń
  8. No to życzę powodzenia :)
    Ile robisz na 60 ?

    OdpowiedzUsuń
  9. To rewelacja ! :)
    Ja na 60m życiówkę zrobiłem 7.38 :) Ale wolę dłuższe biegac :)

    OdpowiedzUsuń