sobota, 5 listopada 2011

sobotejszyn.

brzusio :D



tor 3 :)




teraz mi dopiero wpadło do głowy,że powinnam dodać jakieś zdjęcie-bo nikt mnie tutaj nie zna, więc.. jak to się mówi wyglądem można zyskać,albo stracić :) 
są to zdjęcia z zawodów, ogólnie ciągnących się od Leszna,przez Poznań,aż po Szczecin :) 
standardowo; mina dodające punkty z zajebistości- musi być. 

trening średni: rozbieganko i taka mała no,zabawa tempowa? w każdym razie same przebieżki przeplatane przerwami w truchcie ;)
popołudnie rezerwuję na starym poligonie no i jak zwykle- uprzątnięcie książek z biurka,przy okazji odrabiając zadania i pisząc notatki :) także, AMBITNIE
a wieczór mam nadzieję, że będzie udany.


jeśli macie jakieś pytania,prośby etc to ZAPRASZAM SERDECZNIE tutaj : 

http://odpowie.pl/profil-barbadosss lub po prostu wiadomość PRIV :)  

zachęcam Was do pisania w komentarzu swoich przemyśleń na temat biegania, opisywania swoich treningów, ujawniania informacji o swoim podejściu do sportu- jakie dyscypliny polecacie, a jakich nie lubicie :) pozdrawiam,buźka :*

4 komentarze:

  1. Ale Ty ładna^^ Strasznie chudziutka,co jadasz że masz taką figurę?;))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam specjalnych ograniczeń żywieniowych, prócz tego że jadam zdrowo- zero fast foodów, chipsów,paluszków itp :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja:OOOO skąd ty masz taki brzuch?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  4. z pewnością w pełni naturalny, po prostu trening czyni mistrza ;) piątka!

    OdpowiedzUsuń