wtorek, 15 listopada 2011

wczoraj,dzis

Jo,Jo,Jo! przepraszam za wczorajszą nieaktywność, ale po prostu nie miałam czasu i "weny" na napisanie czegoś normalnego,bo wyzdukałabym z siebie same pierdoły, a tego tutaj za nadto :) z moim zdrowiem z dnia na dzień coraz lepiej- nie gorączkuję, lekko kaszlę i smarkam- do piątku będzie już OKEEEEJ.
poniedziałek :
dzień jak najbardziej na tak- bez żadnych przeciwwskazań. najpierw szkoła do 14:00, przerwa na obiad i to całe bla,bla.. potem trening-jeden z moich ulubionych, mimo że spędziłam na sali blisko 3h :) kosz,siłka, gumy- czyli jak się zajebać,prawie niczym..
dziś : 
powtórka z wczoraj- szkoła do 14:00, teraz trwa tzw "przerwa popołudniowa".. zaraz odrobię na pełnej spinie lekcje, żebym potem nad nimi nie siedziała.. a za niespełna półtora godziny trening-tempo.. 

MOŻLIWE, że wieczorem wypierdzielę coś sensownego-ale nie wiem, czy znajdę dziś na to czas. możecie spodziewać się, że jeszcze w tym tygodniu napiszę Wam coś więcej osobie- skąd wziął się sport, lekkoatletyka, jakim człowiekiem jestem(choć bardzo ciężko mi się o tym mówi) ITP,ITD.




jeśli macie jakieś pytania,prośby etc to odsyłam Was w poniższy link :
http://odpowie.pl/profil-barbadosss  lub po prostu wiadomość PRIV :)

4 komentarze:

  1. paaaaaaaaaaaaaaaaaaaanntik15 listopada 2011 19:24

    Ania:O co Ty tutaj robisz,dupo?;>;** /wiesz, że kocham bieganko tak jak Ty <3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy pijemy,anion?;>

    OdpowiedzUsuń
  3. paa'ntik;*, a piszę sobie tutaj-to i owo :) widzimy się za tydzień w niedzielę,niee?;>

    OdpowiedzUsuń
  4. a co do anonimka- zależy kim jesteś;>(?)

    OdpowiedzUsuń